השוואת ריצוף PVC פיויסי תעשייתי לאפשרויות ריצוף תעשייתיות אחרות

פי וי סי דמוי אריח פסיפס משושים

בכל הנוגע לריצוף תעשייתי, ישנן מספר אפשרויות זמינות, לכל אחת נקודות החוזק והחולשה שלה. שתי אפשרויות ריצוף נפוצות בשימוש במסגרות תעשייתיות הן בטון ואפוקסי, ולכל אחת יתרונות וחסרונות משלה בהשוואה לריצוף PVC פיויסי תעשייתי.

בטון הוא אופציה פופולרית לריצוף הודות למחיר הסביר והעמידות שלו. הוא יכול לעמוד בעומסים כבדים ובתנועה רגלית, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור מתקני ייצור וייצור. עם זאת, הבטון יכול להיות נקבובי, מה שהופך אותו לרגיש לכתמים ולנזקים מכימיקלים ולחות. זה גם חיסרון בניקוי, והמשטח יכול להפוך לחלקלק כשהוא רטוב.

ריצוף אפוקסי הוא בחירה פופולרית נוספת עבור מסגרות תעשייתיות. הוא עמיד, קל לניקוי וניתן להתאים אותו במגוון צבעים ודוגמאות. עם זאת, אפוקסי עשוי להיות יקר להתקנה, והוא נוטה להישבר או להיסדק עם הזמן. הואר יכול גם להיות חלקלק כשהוא רטוב, מה שהופך אותו למפגע פוטנציאלי בסביבות שבהן קיימת לחות.

ריצוף PVC פיויסי תעשייתי, לעומת זאת, מציע מספר יתרונות על פני בטון ואפוקסי. הוא עמיד בעומסים כבדים ובתנועה רגלית, והוא גם עמיד בפני כתמים, כימיקלים ולחות. ריצוף PVC פיויסי קל לניקוי, וניתן להתאים את פני השטח עם מגוון טקסטורות ודוגמאות כדי לספק עמידות להחלקה ולשפר את האסתטיקה.

בסך הכל, בעוד שלכל אפשרות ריצוף יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים לה, ריצוף PVC פיויסי תעשייתי בולט כאופציה רב-תכליתית ופרקטית עבור הגדרות תעשייתיות בשל העמידות, התחזוקה הקלה ועמידותו בהחלקה.

לקריאה נוספת
אחזקה שוטפת של פי וי סי
אחזקה שוטפת של פי וי סי

על מנת לשמר את רצפת ה פי וי סי (PVC) מומלץ לטאטא את המשטח ולבצע פוליש ווקס ידני רגיל מדי - קראו עוד

התקנת פי וי סי
התקנת פי וי סי

להתקנת פי וי סי נדרשת מומחיות לא קטנה, וכמובן ציוד מתאים, יש לבצע הכנה של המשטח, המשטח חייב להיות נקי - קראו עוד

איזה פי וי סי מומלץ לריצוף
איזה פי וי סי מומלץ לריצוף

פי וי סי לריצוף הבית מגיע בכל מיני צבעים וסוגים , וניתן להתאימו לכל חדר לפי דגם, סוג ,וצבע שרוצים. - קראו עוד

תגובות וביקורות
המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי

דורית ואמנון ברקוביץ הרצליה שרון תודה רבה על כל העבודה הנפלאה שעשית בביתנו החדש הדשא והפרקטים יצאו נפלא תודה דורית - קראו עוד

פוליוויניל כלוריד – לינולאום Polyvinyl chloride – פיויסי PVC
פי וי סי לינוליאום

פוליוויניל כלורידPolyvinyl chloride    -  פיויסי   או הקיצור באנגלית PVC או גם לינוליאום, כל אלה הם אותו חומר המשמש להדבקה - קראו עוד

התקנת פי וי סי בראשון לציון
התקנת פי וי סי בראשון לציון

אני שרון פרקטים ופי וי סי, מתקין פרקטים ופי וי סי למעלה מ 20 שנה, אני כבר מומחה בתחום והעבודה - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
טלפון ליעוץ דילוג לתוכן