החלפת ריצוף ברצפת PVC פי וי סי

החלפת ריצוף ברצפת PVC פי וי סי

החלפת הרצפות הישנות והבלויות יכולה להפיח חיים חדשים בכל חלל באופן מיידי, תוך התמקדות ספציפית בהתקנת רצפת PVC פי וי סי באזור השירותים והמקלחת. עם העמידות למים ומבחר העיצובים שלו, רצפת PVC פי וי סי הוא בחירה מצוינת עבור אזורי הלחות הגבוהים הללו.

היתרונות של רצפת PVC פי וי סי

עמידות במים: חדרי אמבטיה מועדים ללחות ומים, ולכן חיוני לבחור חומר ריצוף שיכול לעמוד בתנאים כאלה. ריצוף PVC פי וי סי עמיד מאוד במים, מה שהופך אותו למושלם עבור אזורים שבהם החשיפה למים תכופה.

עמידות: ריצוף PVC פי וי סי ידוע בעמידות יוצאת דופן. גם בתנועה כבדה מאוד , מה שהופך אותו מתאים למגורים ולמסחר כאחד. בטיפול נכון, ריצוף PVC פי וי סי יכול להחזיק מעמד שנים רבות מבלי לאבד את הקסם שלו.

תחזוקה קלה: כולנו יודעים ששמירה על חדר האמבטיה נקי והיגייני היא חיונית מאוד,  וריצוף PVC פי וי סי מפשט את המשימה הזו. והוא קל  לניקוי ותחזוקה, דורש רק ניגוב מדי פעם כדי לשמור על מראה רענן ונקי.

מגוון עיצובים: ריצוף PVC פי וי סי מציע מגוון רחב של עיצובים, צבעים ודוגמאות, המאפשרים להשלים את עיצוב חדר האמבטיה. אפשר ליצור מראה מלוטש ומודרני או אסתטיקה מסורתית יותר, לריצוף PVC פי וי סי יש אפשרויות שיתאימו לכל טעם.

מדריך שלב אחר שלב להחלפת ריצוף בשירותים ובמקלחת

כעת, לאחר שהדגשנו את היתרונות של ריצוף PVC פי וי סי, בואו נעמיק בתהליך של החלפת הריצוף באזורי השירותים והמקלחת שלכם ב-PVC.

שלב 1: הכן את האזור

לפני תחילת ההתקנה, חשוב להסיר כל חיפוי קיים כולל דבק אם נשארו שאריות ולוודא שהרצפה נקייה, יבשה ומפולסת. יש להסיר ביסודיות כל פסולת, מסמרים או שאריות דבק כדי לספק משטח חלק לריצוף PVC פי וי סי החדש.

שלב 2: למדוד ולחתוך

מדידות מדויקות חיוניות להתאמה מדויקת. מדוד את הממדים של אזור השירותים והמקלחת במדוייק אך השאר 3 ס”מ עד לסיום העבודה וההדבקה,. השתמש במידות אלה כדי לחתוך את יריעות ריצוף ה-PVC פי וי סי או האריחים בהתאם, ולאפשר את כל ההתאמות הנדרשות סביב מתקנים ופינות.

שלב 3: מרחו דבק

לאחר השלמת החיתוך, הגיע הזמן למרוח את הדבק. עקבו אחר הוראות היצרן לבחירת דבק המתאים לריצוף PVC פי וי סי. יש למרוח שכבה דקה ואחידה של דבק על הרצפה, להבטיח כיסוי מלא.

שלב 4: התקן את רצפת ה-PVC פי וי סי

התחילו בהנחת ריצוף PVC פי וי סי באזור השירותים והמקלחת, החל מפינה אחת. לחץ את היריעות או האריחים בחוזקה למקומם, כדי להבטיח התאמה צמודה וגימור חלק. השתמש ברולר כדי להסיר את כל בועות האוויר ולהדק את הריצוף בחוזקה לרצפה.

שלב 5: גימור

לאחר התקנת ריצוף ה-PVC פי וי סי, חשוב להוסיף את הגימור על מנת להבטיח מראה מהוקצע ומקצועי. הנה כמה צעדים חיוניים שיש לקחת בחשבון:

איטום הקצוות: השתמשו בקצוות PVC או באיטום סיליקון כדי לאטום את קצוות הריצוף. זה ימנע ממים לחלחל מתחת ויגן על הריצוף מפני נזקים.

איטום: מרחו סיליקון עמיד למים סביב בסיס האסלה, המקלחת וכל אביזרי אחר כדי ליצור אטימה מוחלטת למים. זה ישפר עוד יותר את העמידות למים של ריצוף PVC פי וי סי וימנע בעיות הקשורות ללחות.

ניקוי ותחזוקה: לאחר השלמת ההתקנה, נקו היטב את ריצוף ה-PVC פי וי סי  באמצעות חומר ניקוי עדין ומגב רך. הימנע משימוש בחומרי ניקוי שוחקים או בכלים שעלולים לגרום נזק למשטח. בדוק באופן קבוע את הריצוף לאיתור סימני בלאי או נזק וטפל בהם בהקדם.

אביזור וקישוט: כדי להשלים את השינוי בחדר האמבטיה שלך, שקול להוסיף אביזרים ואלמנטים עיצוביים המשלימים את ריצוף ה-PVC פי וי סי החדש. בחר וילונות מקלחת, מגבות ושאר מוצרי האמבטיה בהרמוניה עם הצבע והסגנון של הריצוף שיצרו חלל מגובש ומושך מבחינה ויזואלית.

החלפת ריצוף בבית, במיוחד באזורים עתירי לחות כמו שירותים ומקלחת, דורשת שיקול דעת מדוקדק. ריצוף PVC פי וי סי מוכיח את עצמו כבחירה מצוינת בשל העמידות שלו למים, העמידות וקלות הניקוי.

לקריאה נוספת
אחזקה שוטפת של פי וי סי
אחזקה שוטפת של פי וי סי

על מנת לשמר את רצפת ה פי וי סי (PVC) מומלץ לטאטא את המשטח ולבצע פוליש ווקס ידני רגיל מדי - קראו עוד

התקנת פי וי סי
התקנת פי וי סי

להתקנת פי וי סי נדרשת מומחיות לא קטנה, וכמובן ציוד מתאים, יש לבצע הכנה של המשטח, המשטח חייב להיות נקי - קראו עוד

איזה פי וי סי מומלץ לריצוף
איזה פי וי סי מומלץ לריצוף

פי וי סי לריצוף הבית מגיע בכל מיני צבעים וסוגים , וניתן להתאימו לכל חדר לפי דגם, סוג ,וצבע שרוצים. - קראו עוד

תגובות וביקורות
המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי

דורית ואמנון ברקוביץ הרצליה שרון תודה רבה על כל העבודה הנפלאה שעשית בביתנו החדש הדשא והפרקטים יצאו נפלא תודה דורית - קראו עוד

פוליוויניל כלוריד – לינולאום Polyvinyl chloride – פיויסי PVC
פי וי סי לינוליאום

פוליוויניל כלורידPolyvinyl chloride    -  פיויסי   או הקיצור באנגלית PVC או גם לינוליאום, כל אלה הם אותו חומר המשמש להדבקה - קראו עוד

התקנת פי וי סי בראשון לציון
התקנת פי וי סי בראשון לציון

אני שרון פרקטים ופי וי סי, מתקין פרקטים ופי וי סי למעלה מ 20 שנה, אני כבר מומחה בתחום והעבודה - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
טלפון ליעוץ דילוג לתוכן