התקנת PVC דמוי פרקט על רצפות לא אחידות

פי וי סי דמוי פרקט דגם 6156

ריצוף PVC דמוי פרקט הוא אפשרות ריצוף רב-תכליתית ועמידה הניתנת להתקנה על פני מגוון חומרים לרבות בטון, עץ ורצפות ויניל או לינוליאום קיימות. עם זאת, אם  הרצפה שלכם לא אחידה, אתם עשויים לתהות האם אפשר להתקין ריצוף PVC דמוי פרקט מבלי ליישר את הרצפה קודם. החדשות הטובות הן שאפשר להתקין ריצוף PVC  דמוי פרקט על רצפת לא אחידה עם כמה טיפים וטריקים פשוטים.

בדוק את הרצפה  לפני התקנת  PVC דמוי פרקט, חשוב לבדוק את הרצפה לאיתור נזק מבני או ריקבון. אם אתה מבחין בבעיות אלו, עדיף לטפל בהן לפני התקנת הריצוף. בנוסף, בדוק אם יש נקודות גבוהות או נקודות נמוכות ברצפה, שכן זה יכול להשפיע על התוצאה הסופית.

ליישר את הרצפה, אם הרצפה שלך כוללת נקודות גבוהות או נמוכות, ייתכן שיהיה עליך ליישר אותה לפני התקנת  PVC דמוי פרקט. ניתן לעשות זאת באמצעות חומרי מילוי או על ידי הוספת חומרים  נוספים ולתקן את חוסר האחידות, ייתכן שתצטרך להוסיף לכל המשטח שכבת מילוי שתיישר אותו כדי ליצור משטח אחיד וישר יותר.

בחרו את התשתית הנכונה, תשתית איכותית יכולה לסייע ביצירת משטח חלק ומפולס להתקנת ריצוף PVC  דמוי פרקט. חפשו תשתית עם מחסום לחות להגנה מפני רטיבות ושכבת בידוד כדי לספק בידוד.

השתמשו בשיטת ההדבקה,  בהתקנת ריצוף PVC דמוי פרקט על רצפה לא אחידה, חשוב להשתמש בשיטת התקנה של הדבקה ולא בשיטת התקנה צפה. שיטת התקנה מודבקת תספק בסיס בטוח ויציב יותר לריצוף, ותמנע ממנו לזוז או להתכווץ לאורך זמן.

השתמשו בחומר ריצוף עבה יותר, ריצוף PVC דמוי פרקט זמין במגוון עוביים, הנעים בין 2 מ”מ ל-5 מ”מ. כאשר מתקינים על רצפה לא אחידה, עדיף לבחור בחומר ריצוף עבה יותר, שכן הוא יפצה על חוסר האחידות של הרצפה. חומר ריצוף עבה יותר יספק גם בידוד קול ועמידות טובים יותר.

שקול להזמין מתקין מקצוע, אם אינך בטוח לגבי התקנת ריצוף PVC דמוי פרקט על רצפה לא אחידה, שקלו להזמין מתקין מקצועי. למתקין מקצועי יהיו הכלים והניסיון הדרושים להכנה נכונה של הרצפה ולהתקין את הריצוף לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לסיכום

ריצוף PVC דמוי פרקט הוא אפשרות ריצוף מצוינת להתקנה מעל משטח  לא אחיד, על ידי בדיקה והכנה נכונה של הרצפה, בחירת חומר תחתון, ריצוף נכון ושימוש בשיטת התקנה של הדבקה, ניתן להגיע לתוצאות יפות ועמידות לאורך זמן. שקול להתייעץ עם מתקין מקצועי כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור פרויקט הריצוף שלך.

 

לקריאה נוספת
אחזקה שוטפת של פי וי סי
אחזקה שוטפת של פי וי סי

על מנת לשמר את רצפת ה פי וי סי (PVC) מומלץ לטאטא את המשטח ולבצע פוליש ווקס ידני רגיל מדי - קראו עוד

התקנת פי וי סי
התקנת פי וי סי

להתקנת פי וי סי נדרשת מומחיות לא קטנה, וכמובן ציוד מתאים, יש לבצע הכנה של המשטח, המשטח חייב להיות נקי - קראו עוד

איזה פי וי סי מומלץ לריצוף
איזה פי וי סי מומלץ לריצוף

פי וי סי לריצוף הבית מגיע בכל מיני צבעים וסוגים , וניתן להתאימו לכל חדר לפי דגם, סוג ,וצבע שרוצים. - קראו עוד

תגובות וביקורות
המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי

דורית ואמנון ברקוביץ הרצליה שרון תודה רבה על כל העבודה הנפלאה שעשית בביתנו החדש הדשא והפרקטים יצאו נפלא תודה דורית - קראו עוד

פוליוויניל כלוריד – לינולאום Polyvinyl chloride – פיויסי PVC
פי וי סי לינוליאום

פוליוויניל כלורידPolyvinyl chloride    -  פיויסי   או הקיצור באנגלית PVC או גם לינוליאום, כל אלה הם אותו חומר המשמש להדבקה - קראו עוד

התקנת פי וי סי בראשון לציון
התקנת פי וי סי בראשון לציון

אני שרון פרקטים ופי וי סי, מתקין פרקטים ופי וי סי למעלה מ 20 שנה, אני כבר מומחה בתחום והעבודה - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
טלפון ליעוץ דילוג לתוכן