עודפי שטיחים מקיר לקיר

שטיחים מקיר לקיר

ריצוף יכול להיות אחד ההיבטים היקרים ביותר של שיפוץ או שדרוג הבית.  זו הסיבה שקניית עודפי שטיחים מקיר לקיר יכולה להיות אופציה מצוינת עבור כל מי שמחפש לחסוך כסף מבלי לוותר על האיכות.

 חומרים באיכות גבוהה

שטיחים מקיר לקיר בעיקר העודפים שלנו עשויים מחומרים איכותיים הבנויים להחזיק מעמד זמן רב רובם נשארו מפרויקטים גדולים כמו בתי מלון או משרדים.  אנו מבצעים יבוא  את השטיחים שלנו רק מיצרנים מובילים, כך שאתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל מוצר שהוא גם עמיד ואטרקטיבי.  בנוסף, השטיחים שלנו מגיעים במגוון רחב של צבעים וסגנונות, כך שבטוח תמצא משהו שיתאים לעיצוב הקיים שלך. אך לא בכל עת ישנם עודפי שטיחים מקיר זה מאוד תלוי אם נשארו עודפים מפרויקט מסוים, מעבר לכך בדרך כלל העודפים הם בכמות קטנה כך שמקסימום ניתן לרכוש עודפים לחדר אחד או מסדרון.

 מחירים תחרותיים

קניית עודפי שטיחים מקיר לקיר יכולה לחסוך לכם סכום כסף משמעותי בהשוואה לרכישת שטיחים חדשים.  מכיוון שאנו מוצאים את המוצרים שלנו ממלאי עודף, אנו מסוגלים להציע אותם ללקוחותינו בעלות נמוכה מעלות שטיחים חדשים.  המשמעות היא שתוכלו ליהנות מחומרים איכותיים ובמחיר מעולה.

 בחירה בת קיימא

הבחירה בקניית עודפי שטיחים מקיר לקיר היא גם בחירה בת קיימא.  במקום לזרוק את המלאי העודף, אנו יכולים להציע אותו ללקוחות שיוכלו לנצל אותו היטב בבתיהם.  על ידי רכישת עודפי שטיחים, אתם עוזרים להפחית את הפסולת ותומכים בגישה בת קיימא יותר לשיפוץ ועיצוב הבית.

 חווית קניות נוחה

האתר שלנו מאפשר לך לעיין במלאי שלנו ולהזמין באינטרנט, אנו מציעים גם שירותי משלוח והתקנה, כך שתוכלו ליהנות מחוויית קנייה ללא טרחה מתחילתה ועד סופה.  נשמח גם להגיע אליכם עם קטלוג שטיחים מקיר לקיר ותוכלו לבחור מהקטלוג.

 עצת מומחה

אם אינך בטוח איזה סוג של שטיח יתאים ביותר לבית שלך, צוות המומחים שלנו כאן כדי לעזור.  אנו יכולים להציע ייעוץ לגבי החומרים והסגנונות הטובים ביותר עבור הצרכים שלך, כמו גם לספק הדרכה לגבי התקנה ותחזוקה.  בעזרתנו תוכל לקבל החלטה מושכלת ולהרגיש בטוח ברכישה שלך.

קניית עודפי שטיחים מקיר לקיר היא אופציה מצוינת לכל מי שרוצה לחסוך כסף מבלי לוותר על האיכות.  עם מבחר רחב של חומרים איכותיים, מחירים תחרותיים וחווית קנייה נוחה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים בשטיחים מקיר לקיר לצרכי ריצוף הבית שלהם

לקריאה נוספת
שטיח מקיר לקיר מומלץ
שטיח מקיר לקיר מומלץ

איזה שטיח מקיר לקיר מומלץ להתקין? מה היתרונות והחסרונות של סוגי השטיחים הקיימים ולמה בכלל להתקין שטיח מקיר לקיר?

תגובות וביקורות
המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי

דורית ואמנון ברקוביץ הרצליה שרון תודה רבה על כל העבודה הנפלאה שעשית בביתנו החדש הדשא והפרקטים יצאו נפלא תודה דורית - קראו עוד

דשא סינטטי מומלץ
דשא סינטטי מומלץ

איזה דשא סינטטי מומלץ להתקין בגינה, ולה בכלל דשא סינטטי, דשא סינטטי הינו ידידותי מאוד לסביבה, בעיקר בעניין של חיסכון - קראו עוד

קטלוג שטיחים מקיר לקיר

המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי -PVC ושטיחים מקיר לקיר הוא שוק מקוון המציע מגוון רחב של פתרונות ריצוף, כולל - קראו עוד

מדריך שלב אחר שלב להתקנת שטיח מקיר לקיר במדרגות בבית
דשא סינטטי מומלץ

התקנת שטיח מקיר לקיר על מדרגות יכולה לשנות את המראה והתחושה של הבית שלך. עם זאת, זה יכול להיות גם - קראו עוד

מחיר הדבקת שטיח במדרגות

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על עלות הדבקת שטיח במדרגות הוא סוג השטיח הנבחר. יש מגוון של שטיחים וסגנונות זמינים, - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
טלפון ליעוץ דילוג לתוכן