דשא סינטטי מומלץ

דשא סינטטי מומלץ

איזה דשא סינטטי מומלץ להתקין בגינה, ולה בכלל דשא סינטטי, דשא סינטטי הינו ידידותי מאוד לסביבה, בעיקר בעניין של חיסכון במים, וכיום יותר ויותר מדשאות ציבוריות, וגנים, גני ילדים, בתי ספר, ואצטדיונים, כמו אצטדיון לוז’ניקי בעיר מוסקבה, הוא הגדול באצטדיוני הספורט שברוסיה בשל האקלים הקר במוסקבה, הותקן באצטדיון משטח דשא סינטטי, כתחליף למשטח דשא טבעי אשר לא עמיד בתנאי מזג האוויר קיצוני במיוחד.

עיצוב הבית שלנו מתחלק לכמה לשני חלקים עיצוב טבעי, ועיצוב מלאכותי בתחום הנוי והעיצוב הטבעי אנו משתמשים בעציצים המפוזרים בבית ובפרחים בשבתות וחגים כמו כן בעיצוב המלאכותי אנו משתמשים בפרחי פלסטיק, וכל מיני צמחי פלסטיק לעיצוב השולחן או באגרטלים גדולים בסלון.
בחצר הבית העיצוב המלאכותי תופס יותר ויותר מקום וכן נכנס הדשא הסינטטי אשר גורם לגינה להראות מרשימה. ירוקה כל השנה וללא טיפול מפרך.

עיצוב גינת הנוי שלנו תמיד לוקחת חלק גדול מזמננו, וכן משאבים יקרים כמו מים, חשמל, ושעות עבודה לכן צריך לחשוב על פתרון יפה, מהיר, וחסכוני, זה אולי נשמע לא אמיתי נכון אבל דשא סינתטי זה הפתרון.
דשא סינטטי אינו מצריך טיפול על בסיס קבוע, ונשאר באותה האיכות לאורך זמן, דשא סינטטי לעומת דשא טבעי אינו מצריך טיפול, נשאר ירוק בכל ימות השנה ותמיד מבריק.

איזה דשא מומלץ

ישנם כמה סוגי דשא סינטטי, הדשא הסינטטי הקלאסי בעל סיב פציל (סיב רחב הנפתח להרבה סיבים קטנים) דשא סינטטי זול ואיכותי, ישנו גם דשא סינטטי סופר אלתורו נקרא על שם הדשא האורגני ונראה בדיוק כמוהו, זהו אחד הדשאים היפים והמיוחדים הקיימים בשוק, וכן גם דשא סינטטי בעל טכנולוגיית הסיב הכפול אשר מעניק לו יתרונות רבים ובלעדיים על פני דשאים אחרים.
ישנם עוד אין ספור דשאים סינתטיים הרוב מיובאים מסין ויש לבחור דשא איכותי במיוחד – כלומר מספיק עבה ועמיד לקרניים אולטרה סגוליות, ותמיד תבקשו אחריות על הדשא.

 

לקריאה נוספת
שטיח מקיר לקיר מומלץ
שטיח מקיר לקיר מומלץ

איזה שטיח מקיר לקיר מומלץ להתקין? מה היתרונות והחסרונות של סוגי השטיחים הקיימים ולמה בכלל להתקין שטיח מקיר לקיר?

תגובות וביקורות
המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי

דורית ואמנון ברקוביץ הרצליה שרון תודה רבה על כל העבודה הנפלאה שעשית בביתנו החדש הדשא והפרקטים יצאו נפלא תודה דורית - קראו עוד

קטלוג שטיחים מקיר לקיר

המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי -PVC ושטיחים מקיר לקיר הוא שוק מקוון המציע מגוון רחב של פתרונות ריצוף, כולל - קראו עוד

מדריך שלב אחר שלב להתקנת שטיח מקיר לקיר במדרגות בבית
דשא סינטטי מומלץ

התקנת שטיח מקיר לקיר על מדרגות יכולה לשנות את המראה והתחושה של הבית שלך. עם זאת, זה יכול להיות גם - קראו עוד

מחיר הדבקת שטיח במדרגות

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על עלות הדבקת שטיח במדרגות הוא סוג השטיח הנבחר. יש מגוון של שטיחים וסגנונות זמינים, - קראו עוד

עודפי שטיחים מקיר לקיר
שטיחים מקיר לקיר

 ריצוף יכול להיות אחד ההיבטים היקרים ביותר של שיפוץ או שדרוג הבית.  זו הסיבה שקניית עודפי שטיחים מקיר לקיר יכולה - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
טלפון ליעוץ דילוג לתוכן