רצפת לינולאום PVC

רצפת לינולאום PVC

ריצוף לינולאום  PVC כפי שמכונה בקרב רבים, משמש  בבתים ובמשרדים כריצוף, בעיקר ללקוחות שצריכים באופן זריז לחדש ריצוף בעייתי, עמידותו ללחות וחוזקו הם אלה שהציבו אותו בראש פתרונות הריצוף והעיצוב.

עמידות למים

ריצוף PVC, בהיותו עמיד מאוד למים, הופך אותו לבחירה מצוינת לאזורים המועדים ללחות או לתנועה כבדה. עמידותו בפני נזקי מים מבטיחה תוחלת חיים ארוכה יותר, מה שהופך אותו למתאים למטבחים, למטבחי מסעדות, חדרי רחצה וחללים מסחריים.

מגוון עיצובים

לינולאום PVC מציע מגוון רחב של אפשרויות עיצוב כדי לתת מענה להעדפות אסתטיות מגוונות. ממראה עץ קלאסי, דפוסים גיאומטריים מודרניים או טקסטורות ייחודיות, לינוליאום PVC יכול לחקות חומרים שונים, ולספק עיצוב עכשווי הן לבתים והן למשרדים.

עלות-תועלת

בהשוואה לריצוף מסורתי, לינוליאום PVC הוא לעתים קרובות אפשרות ידידותית יותר לתקציב. אופיו הסינטטי מאפשר חיסכון בעלויות מבלי להתפשר על האיכות. ולכן הוא בחירה אטרקטיבית עבור בעלי בתים ועסקים המחפשים פתרונות ריצוף.

תחזוקה

אחד היתרונות הבולטים של לינוליאום PVC הוא דרישות התחזוקה הנמוכות שלו. הריצוף קל לניקוי, ועמידותו בפני כתמים ונוזלים מפשטת את התחזוקה השוטפת. תכונה זו נכונה במיוחד באזורים עתירי תנועה כמו משרדים או בתים עם אורח חיים שוקק ופעיל.

גמישות בהתקנה

לינוליאום PVC ידוע בקלות ההתקנה שלו. ישנן מספר אפשרויות התקנה הראשונה לוחות פי וי סי דמוי פרקט או אריחי פי וי סי מודבקים, מערכות פי וי סי המושתתים על  לחיצה ונעילה או גלילי פי וי סי בעיקר לאולמות גדולים, תהליך ההתקנה הוא בדרך כלל פשוט. זה יכול להיות יתרון מאוד משמעותי למי שמחפש לבצע את העבודה בעצמו.

התאמה אישית

לינוליאום PVC זמין בפורמטים שונים, כולל יריעות, לוחות ואריחים, המאפשרים התאמה אישית על בסיס הדרישות הספציפיות של החלל. יכולת הסתגלות זו  לכל חלל הופכת אותו למתאים לגדלים ופריסות חדרים שונים.

עיצובי רצפות לינולאום PVC מציעים שילוב של עמידות, מגוון עיצובים וחסכון בעלויות החומר ובעלויות ההתקנה. לינולאום PVC  אידיאלי הן לבתים והן למשרדים, רצפות אלו מספקות פתרון גמיש ואסתטי.

לקריאה נוספת
אחזקה שוטפת של פי וי סי
אחזקה שוטפת של פי וי סי

על מנת לשמר את רצפת ה פי וי סי (PVC) מומלץ לטאטא את המשטח ולבצע פוליש ווקס ידני רגיל מדי - קראו עוד

התקנת פי וי סי
התקנת פי וי סי

להתקנת פי וי סי נדרשת מומחיות לא קטנה, וכמובן ציוד מתאים, יש לבצע הכנה של המשטח, המשטח חייב להיות נקי - קראו עוד

איזה פי וי סי מומלץ לריצוף
איזה פי וי סי מומלץ לריצוף

פי וי סי לריצוף הבית מגיע בכל מיני צבעים וסוגים , וניתן להתאימו לכל חדר לפי דגם, סוג ,וצבע שרוצים. - קראו עוד

תגובות וביקורות
המרכז הישראלי לפרקטים פי וי סי

דורית ואמנון ברקוביץ הרצליה שרון תודה רבה על כל העבודה הנפלאה שעשית בביתנו החדש הדשא והפרקטים יצאו נפלא תודה דורית - קראו עוד

פוליוויניל כלוריד – לינולאום Polyvinyl chloride – פיויסי PVC
פי וי סי לינוליאום

פוליוויניל כלורידPolyvinyl chloride    -  פיויסי   או הקיצור באנגלית PVC או גם לינוליאום, כל אלה הם אותו חומר המשמש להדבקה - קראו עוד

התקנת פי וי סי בראשון לציון
התקנת פי וי סי בראשון לציון

אני שרון פרקטים ופי וי סי, מתקין פרקטים ופי וי סי למעלה מ 20 שנה, אני כבר מומחה בתחום והעבודה - קראו עוד

צריכים עזרה? צרו קשר
טלפון ליעוץ דילוג לתוכן